Badanie wizerunku
"Jak Cię widzą, tak Cię piszą" - odpowiedni wizerunek zewnętrzny to niezbędny warunek sukcesu organizacji. Proces kształtowania tego wizerunku dokonuje się w komunikacji z kontrahentami i partnerami. Świadome i skuteczne działania służące kształtowaniu odpowiedniego postrzegania organizacji przez innych muszą więc opierać się o odpowiednio przygotowaną strategię komunikacji.
Niezbędnym działaniem w procesie przygotowania i monitorowania efektów strategii komunikacji jest prowadzenie badań wizerunku. Korzystając z szerokiej palety narzędzi oferowanych przez platformę ResearchOnline można w prosty sposób przygotować i zrealizować badania wizerunku organizacji. Dzięki nim można łatwo ocenić, w jakim stopniu wyobrażenia dotyczące organizacji podzielane przez jej partnerów i kontrahentów są zgodne z oczekiwaniami wobec efektów działań kształtujących jej wizerunek.
Kliknij tutaj, aby zapoznać się z ofertą ResearchOnline.