research online

Badania eksperymentalne

Prowadząc badania można odpowiedzieć na wiele pytań:

  • Jakie są charakterystyki klientów? 
  • Którzy klienci generują największy zysk?
  • Jaka jest zależność pomiędzy satysfakcją klientów a ich gotowością do polecania naszej firmy?

Jednak tylko właściwie przeprowadzone badanie eksperymentalne zapewnia odpowiedź na pytanie o przyczynę:

  • Czy nowy wygląd strony internetowej przełoży się na lepszą ocenę serwisu w porównaniu do starego wyglądu?;
  • Który z nowych pomysłów na działania promocyjne będzie bardziej atrakcyjny dla naszych klientów?


Jedynie dzięki badaniom eksperymentalnym można mieć pewność, że to właśnie nowy wygląd strony czy dobrze skomponowana promocja (a nie jakiś innych czynnik) wpływa na oceny badanych.

Kliknij tutaj, aby zapoznać się z ofertą ResearchOnline.

Serwis www.researchonline.pl wykorzystuje tzw. cookies, czyli pliki tekstowe wysyłane do komputera Użytkownika służące usprawnieniu świadczenia usług. Zakres wykorzystywania plików cookies został opisany w Polityce Prywatności. Aby uniemożliwić zapisywanie cookies na dysku komputera należy zmienić ustawienia przeglądarki. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

x