research online

Lojalność klientów

Lojalny klient to klient, który regularnie kupuje produkty lub usługi danej marki. Tacy klienci są źródłem największego i najbardziej stabilnego dochodu firmy. Dotarcie do wiedzy o tym, co wpływa na poziom lojalności klientów oraz czym wyróżniają się lojalni klienci firmy jest ważnym etapem budowania rynkowego sukcesu. Uzyskanie takich informacji umożliwiają badania lojalności klientów.

Monitorowanie poziomu lojalności klientów za pomocą badań ankietowych pozwala na identyfikację spadków lojalności oraz ich przyczyn, umożliwiając zapobieganie odchodzeniu klientów do konkurencji. Badania lojalności mogą również dostarczać informacji o charakterystykach najbardziej lojalnych klientów. Dzięki ich znajomości można zaplanować i wdrożyć skuteczne działania marketingowe, pozwalające na pozyskanie nowych klientów, którzy przyniosą firmie stałe zyski.

Korzystając z serwisu ResearchOnline użytkownik może przygotować swoją własną, autorską ankietę służącą badaniu lojalności klientów lub skorzystać z gotowych wzorów narzędzi kwestionariuszowych. Jednym z nich jest intuicyjny w interpretacji wskaźnik Net Promoter Score.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o Net Promoter Score.
Kliknij tutaj, aby zapoznać się z ofertą ResearchOnline.

Serwis www.researchonline.pl wykorzystuje tzw. cookies, czyli pliki tekstowe wysyłane do komputera Użytkownika służące usprawnieniu świadczenia usług. Zakres wykorzystywania plików cookies został opisany w Polityce Prywatności. Aby uniemożliwić zapisywanie cookies na dysku komputera należy zmienić ustawienia przeglądarki. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

x