Test konceptu
Wprowadzenie na rynek produktu, którego wcześniej nie mieli szansy ocenić potencjalni klienci wiąże się z ryzykiem jego niedopasowania do ich potrzeb. Przeprowadzenie testu konceptu pozwala zminimalizować to ryzyko. Podczas testu konceptu produktu potencjalnym klientom prezentowane są pomysły na nowe produkty, które mają zostać wprowadzone na rynek.
Uzyskane po prezentacji opinie i oceny potencjalnych nabywców pozwalają wybrać najbardziej atrakcyjną koncepcję i stworzyć produkt, który ma szansę osiągnąć rynkowy sukces. Platforma ResearchOnline oferuje badaczom przeprowadzającym testy konceptu online kompleksowe narzędzia pozwalające na stworzenie atrakcyjnego wizualnie kwestionariusza ankiety. Mają oni możliwość skorzystania z różnych typów pytań oraz umieszczenia w ankiecie plików multimedialnych, prezentujących różne koncepcje produktu. Klienci korzystający z pakietów Pro lub Premium mogą również wykorzystać w swoich badaniach zaprojektowane przez nasz Zespół narzędzia badawcze.
Kliknij tutaj, aby zapoznać się ze wszystkimi funkcjonalnościami Kreatora Ankiet.
Kliknij tutaj, aby zapoznać się z ofertą ResearchOnline.