Serwis ResearchOnline pozwala tworzyć podgrupy respondentów o pożądanej wielkości i kierować do każdej z nich taką samą
lub zmodyfikowaną wersję ankiety. Funkcjonalność ta jest szczególnie przydatna w przypadku badań eksperymentalnych,
znajdujących swoje zastosowanie w psychologii, socjologii i badaniach marketingowych. Innym obszarem zastosowania podziału
respondentów na podgrupy badawcze są badania pilotażowe różnych wersji tworzonych narzędzi.
Dostępne są dwa tryby przydziału badanych do podgrup. Pierwszy z nich polega na losowym przypisaniu jednostek do podgrup.
Drugim jest dobór planowany, w którym podział jest dokonywany w oparciu o wskazane kryteria (np. miejsce zamieszkania, czy
poziom dochodów). Możliwe jest również prowadzenie osobnego mailingu dla każdej z grup.
Automatycznie generowany raport zawiera podsumowanie danych dla każdej z wyróżnionych podgrup co pozwala na szybkie
porównanie wyników.
100 000+
Zrealizowanych ankiet. Dołącz do grona naszych klientów!