Analiza Conjoint jest narzędziem, które pozwala uzyskać informacje na temat preferencji nabywców względem produktów i usług rynkowych.
W Analizie Conjoint wykorzystywane są dane zebrane w specjalnie zaprojektowanym badaniu ankietowym, podczas którego respondenci oceniają poszczególne produkty lub usługi, będące kombinacjami różnych poziomów charakteryzujących je cech – atrybutów (takich jak np. cena i marka).
W rezultacie przeprowadzenia Analizy Conjoint użytkownik otrzymuje informacje o tym, jakie cechy produktów i usług są najbardziej pożądane przez nabywców, które z cech odgrywają najistotniejszą rolę w procesie wyboru oraz o wielkości różnic w użyteczności pomiędzy poziomami różnych atrybutów (np. o ile bardziej jest dla klienta użyteczna funkcjonalność A od funkcjonalności B, a cena B od funkcjonalności C?). Analiza Conjoint pozwala również na symulacyjne oszacowanie udziału danego produktu lub usługi w rynku.
100 000+
Zrealizowanych ankiet. Dołącz do grona naszych klientów!