Konsultacje merytoryczne
Klientom korzystającym z płatnych pakietów, oprócz pomocy technicznej oferowana jest również możliwość skorzystania z fachowej pomocy doświadczonych badaczy społecznych i marketingowych (specjalistów w dziedzinie badań i analizy danych z zakresu socjologii i psychologii).
Konsultacje są każdorazowo dostosowywane do potrzeb i oczekiwań klienta i obejmują w szczególności trzy obszary:
- przygotowanie narzędzia badawczego: diagnoza (konceptualizacja) problemu marketingowego lub badawczego, przygotowanie pytań ankietowych odpowiadających problematyce badań oraz planowanym analizom (operacjonalizacja i plan analizy danych), stworzenie ankiety;
- analiza wyników dotycząca danych zebranych za pomocą serwisu ResearchOnline. Może obejmować zarówno podstawowe jak i zaawansowane techniki analityczne;
- sporządzenie raportu. Obejmuje opis i interpretację uzyskanych wyników, sformułowanie płynących z nich wniosków oraz rekomendacji.