Pytanie „kliknij, kiedy już”


Pytanie pozwala zbadać reakcję respondenta na zaprezentowany materiał audiowizualny. Badacz ma możliwość wykorzystania zarówno własnych plików audio/video w formatach MP3 lub MP4, jak i materiałów audiowizualnych zamieszczonych w serwisach Youtube i Vimeo. Instrukcja do pytania powinna zawierać polecenie kliknięcia w określonym momencie prezentacji materiału w przycisk znajdujący się pod oknem multimediów. W bazie danych zapisywana jest informacja o tym, kiedy nastąpiło kliknięcie. Możliwe jest zapisanie czasów maksymalnie 10 kolejnych kliknięć. Każde kliknięcie zapisywane jest w bazie jako osobna zmienna. 

 

Ten rodzaj pytań warto wykorzystać w badaniach nad percepcją przekazów reklamowych. Zadanie pytania „kliknij kiedy już” pozwala np. dowiedzieć się, czy i po jakim czasie respondenci zauważają logo marki w trakcie reklamy lub też kiedy czują się zaciekawieni bądź znużeni prezentowanym im materiałem.


100 000+

Zrealizowanych ankiet. Dołącz do grona naszych klientów!

Szpital Dziecięcy BIS Goldman Recruitment Klon Jawor Iwentarium ISI Edisonda TTPlast Splendour Idea Rozwoju

Newsletter

Promocje, nowości produktowe i żadnego spamu!